Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

viernes, 20 de marzo de 2015

Mandala. Art

Hey dears!! we are continuously studying those complained of tasks, and I am one of those people, but this is one of those times when you feel that the effort was really worth it.

I considered doing this kind of 'drawings'' my never leave me good, but the truth is that with a little inspiration you can find on the internet, you can achieve great things, despite being the first time I a kind of mandala like this, I feel satisfied with the result, really encourage anyone to try it, it is only necessary patience and effort.

-------------------


//Holaa, continuamente todos aquellos que estamos estudiando nos quejamos de las tareas, y yo soy una de esas personas, pero esta es una de esas veces que sientes que el esfuerzo valió la pena realmente.

Yo consideraba que hacer esta clase de ''dibujos'' a mi nunca me saldrían bien, pero lo cierto es que con un poco de inspiración que se puede encontrar en internet, puedes realizar grandes cosas, a pesar de ser la primera vez que hago una clase de Mandala como esta, me siento satisfecha con el resultado, la verdad animo a cualquiera que lo intente, solo es necesaria paciencia y esfuerzo. xx









No hay comentarios:

Publicar un comentario