Not seeing a Scroll to Top Button? Go to our FAQ page for more info.

domingo, 22 de febrero de 2015

Friday 13

Heey! 20 Twenty days without uploading anything new, I feel like a bad blogger, for me it's important to write a somewhat fashionable and my life, this blogg is one of the few important things that are really mine in this life, my goal is perhaps gradually improve, I know there will always be some blogg superior to mine and that's good, but I would love to become useful to my readers.

I can already without straying from the topic, upload these photos, very simple last week (February 13) I and a friend were charged with selling roses in school, and I am very happy to say that I was sent 2 me for many it will be normal, lol, but I do not pass me very often. Then we played basketball in the afternoon, as do sports is very good, and to end the day I ate pizza, I feel an infinite love for this food;)

----------------------------


//  Hooola, 20 Veinte días sin subir nada nuevo, me siento como una mala blogger, para mí es importante escribir alguna de alguna manera de moda y de mi vida, este blogg es una de las pocas cosas importantes que son realmente mias en esta vida, mi objetivo es quizás mejorar poco a poco, sé que siempre habrá algún blogg superior al mío y eso es bueno, pero me encantaría llegar a ser útil para los que me leen.

Ya sin desviarme del tema, puedo subir estas fotos, muy sencillas de la semana pasada (13 de febrero) una amiga y yo fuimos las encargadas de la venta de rosas en el colegio, y estoy muy feliz de decir que me enviaron 2 a mi, para muchos será normal, lol, pero a mi no me pasa muy seguido. Luego jugamos baloncesto en la tarde, ya que hacer deportes es muy bueno, y para finalizar el día comí pizza, siento un amor infinito por esta comida;)















XXX

No hay comentarios:

Publicar un comentario